![outdoor](assets/Uploads/botanica/1-outdoor.jpg)
outdoor
View moreBotanica
Nowa inwestycja dla gdyńskiego dewelopera wymagała całościowego opracowania materiałów promocyjnych. Delikatne logo z kłosami traw miało wspomagać główne założenia projektu, takie jak kontakt z naturą, wyciszenie, poszukiwanie równowagi. Ponad to odpowiednio dobrane i opracowane zdjęcia, przygotowane infografiki oraz mapa zostały zamieszczone w kampaniach outdorowych, prasowych i folderze. Dopełnienie koncepcji stanowił szlachetny papier i druk sitowy.
![prasa](assets/Uploads/botanica/2-prasa.jpg)
prasa
View more![prasa](assets/Uploads/botanica/3-prasa.jpg)
prasa
View more![mapy infografika](assets/Uploads/botanica/4-mapy-infografika.jpg)
mapy infografika
View more![logo druksitowy](assets/Uploads/botanica/5-logo-druksitowy.jpg)
logo druksitowy
View more![folder drukcyfrowy oprawa papierszlachetny](assets/Uploads/botanica/6-folder-drukcyfrowy-oprawa-papierszlachetny.jpg)
folder drukcyfrowy oprawa papierszlachetny
View more![folder drukcyfrowy oprawa papierszlachetne](assets/Uploads/botanica/7-folder-drukcyfrowy-oprawa-papierszlachetne.jpg)
folder drukcyfrowy oprawa papierszlachetne
View more![logo drukcyfrowy](assets/Uploads/botanica/8-loga-drukcyfrowy.jpg)
logo drukcyfrowy
View more